Wednesday, April 20, 2011

Dedicated to Blackjacks

This is kind of gross for me to even look at a lot, but L-O-FUCKING-L to whoever said Park Bom is hotter than Qri. I like 2NE1's music even though it's some generic ass shit, but fans need to at least realize some things before talking shit.

Anyways I apologize showing everybody this so I shall make it up with this no makeup (less makeup? prettier at least) picture of T-ara.


31 comments:

  1. thats not a no make-up picture of t'ara. if you believe that, then you are way too gullible. that is all.

    ReplyDelete
  2. Yea that's probably exaggerated but it's definitely a less make up pictue. Either way 2ne1 with full make up is still worse than less makeup t-ara

    ReplyDelete
  3. CL looks fucking fierce. As a man.

    ReplyDelete
  4. Dara would still look ok with some bb cream and without the dumb expression but the other three are just.... gonna go wash out my eyes.

    ReplyDelete
  5. Isnt 2ne1 a mixed group?3 guy and 1 woman?

    ReplyDelete
  6. What are you smoking?! 2NE1 MAKES MY DICK RISE BETTER THAN T-ARA DOES!!!!!!!!!!!1

    ReplyDelete
  7. Cl and Minzy = Straight up man in drag

    ReplyDelete
  8. Well in 2NE1 Bom's the only one who got surgery, T-ara most of em did (Well if they're gonna provide the CCM CEO with sexual favours since they're talentless as fuck might as well get surgery so that when they're fucking the CEO doesn't have a boner killer aka QRI). Have you seen Hyomin's pre debut pic? She looked like a $3 Thai hooker come at me T-ara fans.

    ReplyDelete
  9. i agree T-ara is superior is many ways to 2ne1, but this isn't much of a fair comparison. 2ne1's pictures are taken with good cameras and close up, plus they're all making stupid faces. T-ara isn't wearing eye makeup, but they probably have stuff on for their complexion and that makes a BIG difference in pictures.

    but really who needed these pictures to know that T-ara was prettier than 2ne1???

    ReplyDelete
  10. What did we do wrong that made Antidelusionalkpopfanism post these ugly pictures?!

    ReplyDelete
  11. LOL..i hope more blackjacks will comment...love to read how they defend 2ne1 after see this pictures and of course, how they trying hard to bashing t-ara. Seriously, i fall in love with this blog...i will set it as my homepage..:P.

    ReplyDelete
  12. I think it was ADKF's way of trolling all of us...

    ReplyDelete
  13. Omg I thought Boram was SHINee's Taemin for a minute o___O

    ReplyDelete
  14. Anonymous said...
    Have you seen Hyomin's pre debut pic? She looked like a $3 Thai hooker come at me T-ara fans.


    Hyomin fans dont need to come at you, we are not delusional like you. Im a huge Hyomin fan, and I agree she looks funky predebut, but I dont really give a shit.

    ReplyDelete
  15. Who's who in the t-ara pic?

    ReplyDelete
  16. Suckatoe Productions.April 22, 2011 at 12:35 AM

    Lmao! Wow......Enough said!

    ReplyDelete
  17. I just Lolled HArd on CL and Minzy

    HAHAHAHAHAHAHAH

    ReplyDelete
  18. the top two look unrecognizable...
    minzy and park bom look fine tho. you sure minzy's not wearing makeup here?
    for the T-ara picture, the girls with the polka dot cups look like they still have some makeup on

    ReplyDelete
  19. you people are really superficial. its not always about looks

    ReplyDelete
  20. this post just shows how much men know about make-up. aka nothing. but still funny though.

    ReplyDelete
  21. yeah I admit they are not pretty as t-ara w/o make-up but hell yeah obviously t-ara have thin make up there? & 2ne1 had no one! clear complexion. and if you compare DARA w/ other members of t-ara Dara is more pretty than them even you add them all.

    ReplyDelete
  22. CL looks like stoned there. Dara is the only human there.

    ReplyDelete
  23. wow this website is stupid as fuck

    ReplyDelete
  24. LOL. What was this picture taken for?
    Bom's sad duckface makes me laugh

    ReplyDelete
  25. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  26. so they are pulling a face with no makeup. big deal. thats how most koreans look anyway. they got prettier as they aged. u can see that in their no makeup faces on 2ne1 tv, full face cam and bom in roommate. but nooo lets just bashbashbash to fill the void inside.

    ReplyDelete