Thursday, November 7, 2013

Why are you so stiff about it?

fies11



m3a
jay
jay4
jay3
jay6
jay2



m3
b
fies
fies3
fies99
fies5
fies4
fies8
fies6
fies9
fies88

 m3

I don't have to write shit.

22 comments:

  1. Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. WHAT DID YOU SAY DONT LEAVE ME QUESTIONING TILL ETERNITY

      Delete
    3. lol, I basically just said Im Jaebum >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
      >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Park Jaebum

      Delete
  2. I am legit LOL-ing so hard at that 1st screen-cap

    ReplyDelete
  3. Lmao, I was waiting for this article after you told me about it.

    ReplyDelete
  4. The verses that's not the chorus is taken from that korean children bear song right?

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's an old Irish perpetual folk song/nursery rhyme called "Michael Finnegan", it's also known by this name in the UK and Australia. The USA knows it as "Ten Little Indians" and Korea as "Three Little Bears".

      Delete
    2. now that you mentioned it, I never realize the bear song is actually ten little indians song wtf

      Delete
    3. Michael Finnegan is the original IIRC. In America they changed the words because I guess in America everything has to be about race for some weird reason lol. Dunno what's with Korea and the bears though, I guess Michael Finnegan isn't a very Korean sounding name.

      Delete
  5. It's funny how many commented that the "cute" concept is overdone and Fiestar should stick to their debut style. If they came out with something that was essentially Vista 2.0, the comments would be things like, "How unoriginal! Do something different, you whores!"

    Shit doesn't happen with the 30 boy groups per year that debut and/or comeback with the same fucking concept.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Even as a fan who prefers only female artists and rappers. Something about Fiestar's comeback just leaves a bad taste in my mouth. This video was a tad bit too Ajusshi like, now if it wasn't a cute comeback I wouldn't mind so much. I gotten away from JPOP because of the cute reason.

      Delete
  6. jay may not be the best artist to compare them to bc his music and his lifestyle is pretty much of his own choosing- when he strips and talks about sex he's pretty much talking about some girl he's banging for real.
    personally i don't love fiestar's concept bc i always think the "oppaaa~teach me about sex!!!!" thing is a bit forced?? but that's a personal preference (my favourite right now is kahi bc her comeback is sexy and confident without being gimmicky??) but bottom line the song is forgettable to me-the concept would grow on me if the song was as crazy catchy as magic girl or something. lmao though at the little kids complaining about boobs??? WHAT IS THERE TO COMPLAIN BOUT TBH
    2PM or joon may be more appropriate examples- joon has even admitted (more than once) to not enjoying the tke ur top offff~~~thing too much and only doing it for attention.

    ReplyDelete
  7. Women are the most misogynistic.

    ReplyDelete
  8. Davichi's The Letter teaser was released today. Am excite for Kangs boobs in my face

    ReplyDelete
    Replies
    1. As excited as I was when I saw the teaser, I will not be giving a rats ass about them this month after watching this
      http://www.youtube.com/watch?v=kIoLzaX-7yU
      I already know that this will sound shit (Just like every other of F.T. Island's songs) but I'll be far too busy fapping to Lord Jaejin Christ to give to fucks about any other group.

      Delete
  9. Oh god now I'm digging fiestar's song

    ReplyDelete
  10. but seriously whose idea was it to use "little indians"? I am looking for kpop not nursery rhymes wtf.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiger's idea. probably. If you insert into a song a melody that people already know, the song getting stuck in your head becomes a much quicker process.

      Delete