Friday, December 13, 2013

Dahye



AKF just did one? I still don't gotta write shit!

18 comments:

  1. girls girls girls

    btw t-ara released another song http://www.youtube.com/watch?v=nyGV8RLey-8

    ReplyDelete
    Replies
    1. Holy shit. How dicks did Boram have to suck to get more that half a line?

      Delete
  2. you laze laze lazies write a real article no wonder all the zealots hate this site

    ReplyDelete
    Replies
    1. if you hate it, then the red x button is there for you to click

      Delete
    2. I am still waiting for someone here to write a M/V review.

      Delete
    3. I just finished my final final earlier today, so expect some MV reviews to come next week. I have to prepare some stuff to talk about for the livestream tomorrow, so I may not have any MV reviews written this weekend.

      Delete
    4. uh lol wow don't take me seriously i hope you take all the time in the world with your mv reviews haha the unnecessarily explicit defecation metaphors make my day c':

      Delete
  3. Am I the only one who likes Uji?

    ReplyDelete
    Replies
    1. She and Dahye are like the only hot members of BESTie to me

      Delete
    2. Well it seems like everyone here are into Dahye and/or Haeryung. Good to know it's not.
      @jaejin well I won't say she's hot, but she's really cute as fuck IMO

      Delete
  4. Yeah, I left for school after posting the Hyomin video lol. I was planning on posting this along with the Hyeyeon/Haeryung Instagram video lol.

    ReplyDelete
  5. Meh, that's a mediocre video.
    Hyomin's performance was only a 8/10 too, imo.

    ReplyDelete
  6. i thought from the thumb that SHE ACTUALLY HAD TOUCHING THIGHS but of course my hopes were dashed when the video actually started playing

    ReplyDelete
    Replies
    1. it seems that there are a lack of kpop idols with actual curvy thighs and thigh gaps less than an inch or lack of thigh gap

      once again shows the vanity and objectification of 'youthful' thinness. screw you industry.
      i'm just gonna sit here feeding my body shit.

      Delete