Wednesday, November 21, 2012

Hwayoung is Gettin' the Block D

It's been weeks since our last Hwayoung update, and people (read: me) were beginning to wonder if she'd dropped off the face of the earth since releasing her jjangbak rap snippet all that time ago.

#MIXTAPE2012
LO AND BEHOLD, ALLKPOP HAS ANSWERED OUR MY PRAYERS~


Making her triumphant return to the KPop scene (sorta), Hwayoung has been implicated in a dating "scandal" no less~!!
A recent hot rumor in the K-Pop idol scene is that Block B‘s Zico and ex-T-ara member Hwayoung, have been dating for a few months now.
We reached out to our sources at Stardom Entertainment and although the company denied the rumors, an employee who wishes to remain anonymous has confirmed that the two have been and are still dating.
We wish the best for the new idol couple!
WAIT. HOLD UP. ZICO? HEP HAP, THAI PRINCE, BLOCK B ZICO?

LOLOLOLOLOLOL

Granted, we should take the whole thing with a grain of salt (several Black Seas' worth) since it came from an Allkpop anonymous Korean employee source at Stardom Entertainment, but there's quite a bit of "evidence" indicating that it might be true:

  • Zico has been spotted on several occasions picking up Hwayoung after her practices and indulging in skinship beyond friendzone statutes (no sauce, only fan accounts)
  • All of Block B randomly followed Hwayoung on Twitter (LOL)
  • Zico's ideal girl is someone with an innocent face and a glamorous body (B A G E L), a girl with good legs and whose thighs touch
  • Block B had done an exclusive interview with Soompi, AKP's rivals, so this is a petty revenge/intimidation tactic
While the first couple of points are rather dubious at best, the last explanation has a fair bit of credibility to it. AKP does have those industry connections (whodathunk, amirite), and they do have a track record of being bitter/petty/retarded. Our colleagues over at AsianJunkie can tell you more, but again, it's up to you whether you wanna believe.

AND I FOR ONE AM BELIEVIN' ALL THE WAY TO THA BANK BABY


55 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. No! Hwayoung-unnie! That motherfucker is ugly ass hell! You need a man with a dick that can at least match your breast size! T_T UNNIE I MISS YOU DAY BY DAY!!!! But my oppas might think am turning lesbian, so I'll go! :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. come on hwayoung rap is bad. so it kinda
      ok

      Delete
    2. Though her rap is far from Miryo, I do find her raps quite good in my ears compared to the rest of T-ara. Noting that I don't understand korean much and that I am not usually into raps.

      Delete
    3. i mean the rap that she wrote herself. after she out from t-ara. it sound really bad.

      Delete
    4. Uggh! Hwayoung unnie is still the best you banna splits!!!!! >_<

      Delete
  3. If this is true Hwayoung I'm so jealous of you baby girl. Please saddle up and ride that reverse cowgirl until you loosen a few bed screws for the both of us.

    ReplyDelete
  4. If any cute girl dates kpop boy band members (except for some), they could always do better.

    ReplyDelete
    Replies
    1. well, don't find either of them attractive, but even if ppl think hwayoung is, she just can't seem to do anything and she's at a dead end as far as her idol career is concerned. zico at least has a bit of skills to save his life.

      Delete
  5. Kinda have mixed feelings toward Hwayoung, but if she's indeed getting some much needed dicks from any male species other than KKS, then good on her and congratulation.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KKS doesn't even have a penis. He wasn't even born with one. Didn't you know? :o

      Delete
    2. KKS is a piece of turd. But I reckon that you must have tasted a lot of penises to make so many presumptive judgements with regard to the male sex organ..............

      Delete
    3. No, no, oppa! Don't assume such absurd things! Its obvious that he doesn't have one. He can't masturbate to porn, so he hired my T-ARA unnies to see the real deal. Oppa, do you have mixed feelings toward her because you are jealous? O.O Oppa if you are turning gay and having a attraction for KKS then you need to inform me quickly! >_<

      Delete
    4. Well, he's clearly gotten tired of T-ara, considering he's now got his eyes set at Dani the giraffe.

      Delete
    5. Yumi, your name alone gives me a boner. Will you send me your naked ass pics, with your butt cheeks spread wide open? Although I've got the feeling that you must have a cunt deprived phallus dangling between your legs................

      I consider Hwayoung as the least fappable member in T-ara. I am ambivalent toward Hwayoung because while I sympathize with how her idol career has come to an abrupt end, in her desperate attempt to get even with KKS, Hwayoung had wreaked havoc on T-ara.

      P.S. I believe that KKS is still being endowed with a (dys)functional penis, albeit a micro one at that, otherwise he wouldn't be so keen to keep T-ara as his sex toys.

      Delete
    6. Awww, sorry oppa! But one of my priorities are no to expose myself like my everyday unnies. Are you sure its all Hwayoung unnie's fault that T-ARA had lost plenty of fans? Its sites, the CEO, and fans who took things out of proportion that caused T-ARA to end up in their situation and EX-member, hwayoung. Moreover, me having a phallus. This makes me so nostalgic! I've said that to this person who also gave my hormones a BUMP! However, it turns out that I became skeptical due to the fact that he might have a infected VIRGINA between them legs..... >_<

      KISS ME I MUST BE STAY HERE DAY BY DAY! <3

      Delete
  6. What was so bad about combatbaby article&? Thought he was troll

    ReplyDelete
  7. lol, i still got kyung. if rite hope they r happy

    ReplyDelete
  8. BRB, I got somebody in Korea I need to put down. Apparently he is in a group called block B and he is hooking up with MY Hwa.....

    ReplyDelete
  9. buy hwayoung goes to the same rap event. they might meet there lol. when i saw the article that she went there i was thinking that maybe they gonna date.

    n this rumors come out.

    but zico look single to me. in match up.

    ReplyDelete
  10. Some said that the ZiYoung couple is long known by korean fans,but I don't really see them as a couple.Maybe it's because I don't like Hwayoung. o.o
    MY ZIHYUN SHIPS ARE SINKING! T_T
    Ah well.Whateva.HyunAh will be shipped with Junhyung/L then. -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. can they have better couple name tho,

      ermmm hwayoung know soolj n soolj is close with zico. how to put this huh. maybe yes maybe no.

      Delete
  11. OMG OPPAR WHAT WILL HAPPEN TO KYUNGGIE NAO????? D:


    *ps jiho would you please improve hwayoung's rap just a bit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i eat the cucumber.

      i bet that why she wanna get with zico,

      Delete
    2. i punch that cucumber for being too greasy

      that why she wanna get with zico, she wanna rap n fucking kill all the t-bitches

      Delete
    3. dat cucumber be the mostest cutest member of block b yo


      hwayoung mix tape

      Delete
    4. rite now im falling in love with him. when he picking nose is the sexiest time ever

      yeah i like hwayoung voice, its good for rap minus she dosent write her own lyric cause it was totally crap

      Delete
    5. How about when he's wiping his ass?

      So Hwayoung was bullied because the rest T-ara was turning green with envy by the fact that Hwa got to ride some young dicks while they were condemned to KKS's withering micro penis?

      Delete
    6. everything that baby do is sexy. i cant calm my feeling toward him

      poor t-bitches. they gotta stay with it, if not they will be kick out



      Delete
    7. everything bout him is sexy

      poor t-bitches. kks is ewwww

      Delete
    8. Kyung was my original Block B bias then I moved on to Jaehyo. Smart move cause Ky's surgeon made him look like Mariah Carey. Fucks no that kigga gotta go.

      Delete
    9. lol mariah carey. but i like greasy type

      derphyo was cute too. and he eating fly.

      Delete
    10. I KNOW RIGHT KYUNG WAS SO CUTE WHEN THEY DEBUTED WITH ALL THAT MESSY HAIR AND THE GLASSES.

      Delete
  12. GET SOME ASS ZICO.

    I doubt that's true though, I don't think Block B's taking any more risks after cetting flamed by Dickhun and his army of retards. But if it is true,

    jiho teach dis beetch how to rap plz

    ReplyDelete
  13. If the fan accounts of the HwaCo relationship were authentic, then I think the biggest enigma in the Hwayoung scandal i.e. how did she get in KKS's bad book has finally been solved. True to his calling as a manipulative and possessive maniac, KKS just couldn't bear the thought of sharing his private pussy holes with some street punk wannabes. Blinded by his jealousy and rage, KKS precipitated arguably the biggest shit storm in the Kpop realm this year by giving Hwayoung the boot, at the expense of CCM's only cash cow: T-ara.

    T-ara will never rebound to their pre-scandal peak. If they completely flop in the next 1 or 2 years, KKS may pimp them to some escort agencies to recoup his investments.....But I will stop here and cut the girls some slacks, since they've already copped enough abuse from the netizens.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. they don't need to rebound to their pre-scandal peak they're doing fine as is.

      not even "top" groups like miss a and secret could top sexy love...how sad

      Delete
    2. Miss A and Secret? 'Top' groups? ROFL.

      Delete
    3. Miss A and Secret are more like "Flop" than "Top". Between these two groups there is only one name that is of any relevance i.e. Suzy the fat whore. Rumour has it that Suzy is seriously considering jettison the dead weight aka rest of Miss A and going solo. This may or may not become reality but it's a reflection of the sad state of affair that these so-called "TOP" groups are in.

      Delete
    4. obv they aren't at the same level as like snsd, kara and 2tranny1 but in comparison to just idol girl groups they're in the higher tiers, cause for every girl group that's doing better than miss a/secret i can name 5 that are doing worse.

      omg can't believe i just defended those two groups i'm gonna go repent @ my boram shrine brb

      Delete
    5. snsd

      kara-2ne1

      sistar-tara

      errbody else

      c-real


      that's how the girl group hierarchy goes.

      Delete
  14. Fucking OTP here niggahs! That's right Hwayong is getting that D! And it's none other than Zico's! BBCs should be happy

    ReplyDelete
  15. HwaCo...yep, definitely shipping this. I suppose it isn't so random considering the fact that their siblings are in co-ed and the possibility of them encountering each other is relatively high. Haha, but Taewoon adn Hyoyoung aren't the only ones playing match maker...a picture of Hwayoung and her twin with Zico's umma has been floating around many forums.

    ReplyDelete
    Replies
    1. too many connection. his friend n family all connected

      Delete
  16. what trash she probably already lost the 10 pity fans gained from her getting fired

    ReplyDelete
  17. Zico's message to KKS - Aw, you're jealous that my yellow dick's bigger :P

    ReplyDelete
  18. seems like we dont have that many blackheads here :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. I beg to disagree

      http://www.youtube.com/watch?v=7_eotalJJEM

      Delete
  19. Tumblr fan girls are still nuts...

    http://theairristhere.tumblr.com/post/34347466382/zico-i-like-thighs-that-touch-blah-blah-blah

    ReplyDelete