Tuesday, November 27, 2012

Sun-Dragon is New OTP

Sunny recently debuted a new haircut at the latest SM concert at Marina Bay (wherever that is), and it is absolutely atrocious.


Goddamn, it's like someone decided to give her a bowlcut (very unflattering for her, btw) and took a fat purple/pink shit on her head while they were at it. But somehow, it looks oddly familiar...




Where have we seen a bowlish haircut in an odd purple/pink hue before...??


OH SHIT. EITHER IT'S A HUGELY CONTRIVED COINCIDENCE OR THEY MUST BE FUCKING. FUCK G-TOP, G-RI, SKYDRAGON, G-KO, AND EVEN DARAGON (*sob*).

SUNDRAGON NEW OTP



Now the infection of SNSD begins, and one of the Soshis will be implicated in a drug scandal courtesy of GDruggin. You heard it here first folks. My money's on Sooyoung, she needs a metric fuckton of hash to put up with Sunny's new bullshit.

37 comments:

  1. Now we know where Hyoyeon's old hairstylist went to......Sunny's hair looks like crack.

    ReplyDelete
  2. Prepare for the crazy Blackjacks claiming that Sunny "stole" Minzy's hair

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, yes. xD
      But do I remeber correctly that one of the T-Ara girls had this kinda hair in January already? :P

      Delete
    2. Exactly. Blackjacks and Sones hate each other.

      Delete
  3. I found sunny somewhat ok with blonde hair, please stop making these people look ugly.

    ReplyDelete
  4. A wild Purple Sun Dragon appears!

    ReplyDelete
  5. Every time you see Sunny's hair, a stylist is getting kicked in the groin.

    ReplyDelete
  6. Sunny Bunny, please grow your hair back out.

    ReplyDelete
    Replies
    1. She obviously is. It takes kind of a long time to grow it out, besides I think her short hair suites her well honestly.

      Delete
  7. i think im more annoyed that it looks like the stylist just grabbed some hair from the center of her head and put some dye on it. if it was all purple(an darker shade or a pastel shade) i don't think it would be too bad, but this is just awful. What are they doing to you sunny?

    ReplyDelete
  8. The result of purple breeding experiments

    ReplyDelete
  9. "AND EVEN DARAGON (*sob)" haha you ship them?

    ReplyDelete
    Replies
    1. For jokes, LOL. The Daragon Tumblr tag used to be the source of a few lazy Sunday afternoons' laughs.

      Delete
  10. no no Sunny, what have they done to you? snsd stylist fucked up this time real bad, even worse that Hyoyeon's Oh bang

    ReplyDelete
  11. she must be fucking GD for this shit to happen....
    poor poor sunny.

    ReplyDelete
  12. Sunny's haircut reminds me of Dora the Explorer....
    I wish I was kidding

    ReplyDelete
    Replies
    1. EDIT: The stylist could have at least bothered to die all the hair purple.... can still see some blonde in there lol

      Delete
    2. nah, those are pink hair underneath

      Delete
  13. What the actual fuck? I already hated her hair in The Boys and now it's just fucking atrocious like fuck man someone fire their stylist~!

    ReplyDelete
  14. lololololololol

    Does anyone else think this haircut makes her look like (more of) a 10-year-old boy? XP

    ReplyDelete
  15. well sunny I couldnt think you get uglier but you prove me I am so wrong...wtf is this shit bitch o.O

    ReplyDelete
  16. *sighs*
    SM, some of your stylists are the biggest dumb fucks ever

    ReplyDelete
  17. Assuming her rightful position as the ugly member of Sho Annoy Shi Tae. About time.

    ReplyDelete
  18. you know what..she reminds of those old and cheap paint brushes you use as kids that some paint is stuck at the tips. its like her hair is the brush and that shitty purple is the paint...like barf eewww

    ReplyDelete
  19. Sunny, you look weird with that hairstyle. Except for GD and Minzy, they look cool though. YG fighting!

    ReplyDelete
  20. Sunny, you look weird with that hairstyle. Except for GD and Minzy, they look cool though. YG fighting!

    ReplyDelete
  21. Lol wonder what Sunny did that made the stylist to give her something as awful as that. It looks awfully unnatural.

    ReplyDelete
  22. Yes, this hair style looks extra shitty, but I still love my Sunny unnie! <3

    ReplyDelete
  23. Bring back the Genie Circa plz, this is just ..... sad =.=!

    ReplyDelete
  24. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  25. fab

    http://i.imgur.com/Kk6Y2.jpg

    ReplyDelete
  26. She looked fine blonde! I honestly like Sunny with short hair though, but it's becoming predictable now with S.M. First Jessica, then Soo Young,then Tae yeon now it's Sunny. Who's next? Seo hyun?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Also if they cut Hyo's hair then she'll look just like Mimzy.

      Delete