Wednesday, November 7, 2012

Stupid Things Fangirls Utter 19

Holy balls am I ever late on these. Super sorry FISHies. Life caught me in a bind.

Anyways, back to our regular, scheduled programs!

This week's submission comes from Margaux, who found a very scary tumblr:
http://dirtyukissconfessions.tumblr.com/

Now, I do not know anything about U-KISS (other than when people refer to them as "the failing boy group who keeps trying to come back" [then again, don't a lot of boy bands fail?]), but it sounds like KissMes are pretty damn messed up (like most fangirls).

Case 1:

What in the fuck?



First of all, that almost looks like a hipster photograph. A slightly yellow washed, black and white photo of a boy with a concerned look, with pretty text gently laid on top, trying look beautiful and deep (but failing hard at it to a point where it sounds ridiculous). I do not think Hoon wants to do that with you. At all.

Case 2:

Wow! They really CAN get worse! I feel dirty even reading these captions. What is wrong with you girls?

I like how they are mainly 3 liners. Like these fangirls are trying to pull some poetic shit.

"Look everyone! Read my horny haiku! kekeke~"

Pathetic.

Case 3:


lol. I like this one because she clearly does not understand how syntax works. I think you have to switch two of those words, my dear.

Case 4:

That's a little unfair to whoever you are with. This is uncomfortable.

This is just an agglomeration of terrible.

So I am going to destroy your day by posting more of this gold.




How? How would you know that just by looking at him? Are you able to just glance at someone and say "oh yeah, that guy does the good shit. Bet he's awesome at it."

Merci beaucoup, Margaux, for ruining our lives.





If anyone has choice comments that they want to share on "Stupid Things Fangirls Utter", please send them to zomg.oppa.sareanghae@gmail.com, or leave them in the comments below. Thanks!




31 comments:

  1. OH OH OH THE EXO ONE IS EVEN BETTER

    i think its something like exodirtyconfessions.tumblr.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. i just spent some time there

      Kris tag = genuinely precious

      why does it always feel like virgins are writing this.

      Delete
  2. I really like U-Kiss & these are clearly written by ppl with no sexual experience. Even so, I'm about to check this tumblr out hahahaa

    ReplyDelete
  3. THERE'S AN INFINITE ONE TOO.

    Not that I would know...

    Equally as disturbing.

    I read one about how some chick wanted Hoya to fuck her when she was on her "special ink for 2PM fan letters" production if you get what I mean :|

    ReplyDelete
    Replies
    1. eww.

      the Hoya-oppar-please-fuck-my-brains-out idea is good but yuck. i mean.


      yuck.

      Delete
    2. All the Infinite ones are about DongWoo. I have nothing against the guy but there are much hotter members.

      Delete
    3. Dino baby is an acquired taste.

      tbh he's my favourite kind of guy; the kind that gets better looking each time you see them.

      Delete
    4. Woohyun > Dongwoo. That guy looks like a velociraptor, no offense, Xiss.

      Delete
  4. God bless anyone who can look at U-Kiss without needing to have a bowel movement.

    ReplyDelete
  5. And here I thought Shawols were the horniest of them all...

    ReplyDelete
  6. why do all the chicks in this post have short hair

    ReplyDelete
  7. on 2nd + 6th pic, someone has been reading 50 shades too much.

    ReplyDelete
  8. y'all should check out wtfasianfanfics@tumblr
    some golden shit in there lemme assure u dat

    ReplyDelete
  9. I found an EXO page just like this hahaha

    ReplyDelete
  10. What's even worse is that all these girls saying this shit are virgins with no experience whatsoever.

    ReplyDelete
  11. please, like fanboys don't do that too ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup, I want Genie-circa Sunny unnir to deep throat me while i m busy pinching her big titties. Feel so horny right now, ugh....

      Delete
  12. I feel so violated just from reading these.
    *shudders*

    And trust me, exodirtyconfessions.tumblr.com is x1,000 worse

    ReplyDelete
  13. I do not want to know what it'd be like with groups even more popular than U-Fail.

    ReplyDelete
  14. I don't really understand how you guys dare to call those fangirls stupid when you guys have written things that only psycho pedophiles would say.

    groce

    ReplyDelete
    Replies
    1. *cough**cough*buttholesniffing*cough**cough*

      Delete
    2. Hahahahahahahahahahahahahaha

      Delete
    3. Well genius, the blog wasn't named 'Anti Kpop-Fangirl' for nothing.

      Delete
    4. Well I guess advanced sarcasm isnt for everyone, and I would turn on my sense of humour to max before going into this site, just an advice.

      Delete
  15. my poor eyes, not that I'm not dirty minded or anything, but some girls/boys/people over do their fantasies OR they read too many smut fics... Dx

    ReplyDelete
  16. what the f*ck man...why?

    all this goes to show is that those virgin fangirls need to get laid. like pretty badly yo.

    ReplyDelete