Wednesday, July 2, 2014

f(x)'s "Red Light" highlight medley


THE SECOND CUMMING OF JESUS IS UPON US! THE F(HEX) ARE COMING, WITH A MESSIANIC MISSION TO SLAY THE CHARTS AND OUR SOULS WITH "RED LIGHT".


This shit better be as good as "Pink Tape", otherwise a lot of people are going to end up on my hit list for terrorist attacks.

29 comments:

  1. YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYY!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. f(x) fans crying about how they're being "neglected" by SM in 3... 2... 1...

    ReplyDelete
    Replies
    1. SM are forced to hide f(hex) away as they need to protect the world from their Messianic powers that can induce a world-wide Apocalypse. THE END IS NIGH!!

      Delete
    2. Krystal's the only relevant member anyway.

      Delete
    3. Why would they cry about them being neglected? They're getting another full length album!
      All the members bring something to the table imo.

      Delete
    4. If f(x) are so neglected, then why does SM always give them their best songs? Pink Tape alone had better material than SNSD have had over an entire career.

      And No, are you sure of that? As of late, I've heard about a lot more people fapping to Sulli.

      Delete
    5. They've been spamming their crappy blurred out pictures, some pretentious 5 seconds "previews", stupid gothic lolita wannabes/artpop photoshoot for three days in a row now: something like 175 pics, every our of the day, so I guess their argument is invalid.

      Delete
    6. The music sounds great, though. I'm positive this will be the best kpop album of 2014.

      Delete
  3. not a fan of their concept this time though, it reminds me too much of high schoolers trying to get into a club

    ReplyDelete
  4. SM has it up now.

    SHHHHHHIIIIIIITTTT, it sounds really promising. Red Light sounds like it's going to be really upbeat and awesome. I liked Rum Pum Pum but I wished it was more upbeat.

    Does Luna look different to anyone else? Might just be over shopping, but I didn't recognize her.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Flawless styling + weight loss + boob job = SLAY LUNA.

      Delete
    2. Like Hyoyeon and Taemin, Luna and Sulli had fallen victim of SM's fashion terrorist until about 2012 or 2013.

      Delete
  5. Am I the only one who thinks Pink Tape is hella overrated?

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm not going to lie, there was some seriously crap, brain-murdering, songs on there.

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
    4. I enjoy almost all songs but only parts of them.

      Delete
  6. Red Light kinda sounds like an SNSD reject from the snippet

    ReplyDelete
  7. Holy shit, I've just realized how much Amber looks like my current boyfriend.

    ReplyDelete
  8. Just listened to Red Light. It sounds like it's trying to be the next IGAB. Sounds disjointed as fuck.

    ReplyDelete
    Replies
    1. It does sound a bit mixed up. However I think it works for f(x). Plus the verse parts aren't 100% shit compared to the chorus the way IGAB was.

      Delete
  9. I just listened to Red Light and it's the best song F(x) has ever released. The video is pretty cool. For once, they actually wore cool outfits.

    ReplyDelete
  10. I found the original demo of Red Light and it sounds so much better than f(x)'s shit version.

    https://soundcloud.com/phrased-differently/red-light-maegan-cottone

    ReplyDelete
  11. Holy shit...For once, SM DIDN'T pull the bait and switch. The video is really good. And damn Luna, you can totally get it now. It's always amazing what a little weight loss can do for a person's looks.

    ReplyDelete

  12. Find best Online Jobs on Facebook...
    JobzCorner

    ReplyDelete
  13. Best Free Earning Website where you can earn with just playing games and view some ads, join now
    PaidVerts.com

    ReplyDelete