Wednesday, August 24, 2011

College plans?

















IU: Fuck college.
Jiyeon: Majoring in stripping starting next year.

But really, does Jiyeon really need to go to university for that? It just seems like she needs to buy a new digital camera and release a new video now that she's legal.

19 comments:

  1. Jiyeon is hot but looks 28.

    IU is hot but looks like she has Down Syndrome.

    ReplyDelete
  2. ^
    how does that work?

    ReplyDelete
  3. lmao. sulli_fag, I hope you aren't a guy that hits on girls with Down Syndrome just because they're easier.

    ReplyDelete
  4. You have a score to settle against jiyeon or what? I don't give a shit whether she had stripped before the webcam or not, all I know is she's giving me a boner now and I'd like to bang her hard like there is no tomorrow anytime..........

    ReplyDelete
  5. how does she look like she has down syndrome D; absolute bias <3

    ReplyDelete
  6. Jiyeon has weird eyes, which is where the obvious plastic surgery went wrong.

    ReplyDelete
  7. Jiyeon might not might not have gone under the knife, but she's naturally "blessed" (or cursed, depends on how you look at it)with this pair of freakish eyes. In fact it's one of her more distinguished features and people actually use this to vindicate their claim that Jiyeon is indeed the girl from that stripping video(the said girl also has an identical pair of freakish eyes......)

    ReplyDelete
  8. @akfg

    It only happened one time. Her rack was enormous but that face kept looking back at me. I just went "ohhhhhhhhhh" to pretend I finished during sexy time, but I didn't. I faked her out---she has downs so she'll never know.

    ReplyDelete
  9. @ timchan: In defense of those freakish eyes (well, kinda), I saw one episode of 'Heroes' where they once stopped a girl because the MC said she looked like Jiyeon's sister. They did have the same freakish eyes, but man, that girl was fuckin' ugly. So I guess it's distinct, but not really that rare.

    I'd still take Jiyeon even no one else wants her.

    ReplyDelete
  10. whats this about a stripping video? ive gotta see it...

    ReplyDelete
  11. If I was as successful as IU, to hell with college. Unfortunately, I'm about Jiyeon's level.

    ReplyDelete
  12. Jiyeon can always enroll for her MRS degree

    ReplyDelete
  13. @5.58 underaged (I think bish was 13) webcam strip show. I felt so bad fapping but admittedly, she had good tits.

    ReplyDelete
  14. man you are a fucking pedophile. I would never do that to a 13 yrs old. But it will be another matter if jiyeon is to repeat this feat now.......

    ReplyDelete
  15. Jiyeon did a strip show on webcam?
    Capped LOLS wont express the feelings i have right now.
    Well, atleast she knows what she wants and what she is gonna do when t-ara disbands

    ReplyDelete
  16. ^when she was 12, yes.


    cyclops can be recognised from anywhere. the resemblance is uncanny.

    ReplyDelete
  17. tbqh , i don't think jiyeon is one who strip , but she teased in the first vid yeah , but the second vid show the girl strip is not jiyeon imo , all evidence that link the first vid to second vid is irrevelant , however whether she strip or not , i like to pretend that she did , coz i cummed so hard watching those vid ,......fyi i'm younger than jiyeon , that make me not a pedo

    ReplyDelete
  18. WHO SAID WHORES CAN'T GO TO COLLEGE!

    ReplyDelete