Thursday, August 25, 2011

My furry senses are tingling...

I know this is gonna break a few hearts on this site *sad face*

Bo Peep Bo Peep had an appeal because it was a cute dance, by hot girls, dressed in just the right amount of catpaws and catears for the casual fetish. All was good.

Then Jesus took the fucking wheel and the whole damn car right out of the Milky Way.






...huh.

63 comments:

  1. Are these for their japanese promotion. what the actual fuck

    ReplyDelete
  2. Even as a T-ara fan...WHAT THE FUCK IS THIS? /sighz

    ReplyDelete
  3. I really hope this is photoshopped.

    ReplyDelete
  4. You know when the covers came out, I was like "fuck yes! On right track girls!". THe covers were perfect, with the right amount of "cat-related-accessories" to resemble the number 1 karaoke song in Japan (43 weeks and counting) - Heavy Rotation.

    But this is just....*facepalm*...they look like they came right from a circus. This is not cute nor sexy nor seductive. This is ridiculously scary.

    ReplyDelete
  5. One word: COSPLAY

    Damn, CCM is really planning on whoring them out to Japan. =/

    ReplyDelete
  6. They look absolutely terrible.

    ReplyDelete
  7. Perfect hair and wardrobe: CHECK
    Sexy cat ears and gloves: CHECK
    Crazy cat-like make-up: CHE- WHAT THE FUCK?!

    Why do they have mess up those pretty faces like that?!

    KKS/CCM/Whoever is in-charge of their Japanese promotions, why are you trolling me like this?!?!?!

    ReplyDelete
  8. fap fap fap fap fap fap boram fap fap jiyeon fap fap jizz eunjung fap fap hyomen fap squirt squirt

    ReplyDelete
  9. Eunjung/Jiyeon/Hyomin/Soyeon:

    Little kitties, this naughty owner is ready to be punished. I'm waiting....

    ReplyDelete
  10. damn you CATS!!! look what you've done!!!

    on the bright side, q-ri's mole on her nose is covered up.

    ReplyDelete
  11. Actually, I'm starting to see it's creative flair...


    Yes I am crying right now.

    ReplyDelete
  12. Cheap product! what kind promotions are T-ARA getting themselves into?

    ReplyDelete
  13. Otakus are gonna love this and fap to them like crazy.

    ReplyDelete
  14. Its like your fapping to your cat OMG so fucking gross

    ReplyDelete
  15. what the fuck
    hahaha just look at hwayoung

    ReplyDelete
  16. a big fucking LOL to them. Their make up just made me shit mah PANTZ.

    and i dont FUCKING give a DAMN to otakus. they might be whoring out for but DAMN, please remove the "CAT" makeup for CRYING OUT LOUD.

    im a BIG t-ara fan and this is the WORST thing that has ever happened to THEM (their FACE that is).

    ReplyDelete
  17. they never were really that good looking to begin with....so the company decided that in order to make them look cuter, they put whiskers and fur on them...

    well just FUCK....looks like a rerun of cats, the musical

    but better for me; don't see all the fuss about them; more to dislike now. *thumbs up*

    ReplyDelete
  18. KKS is the ultimate troll in the whole industry. He wasn't about to be upstaged by SM and their Suju trolling.

    That said, MEEEEEEEMORIIIIIIIIIIEEEEEESSSS~

    ReplyDelete
  19. OMG WTF IS THIS SHIT?! FUCK YOU EMI FOR RUINING BPBP LIKE LIKEY THIS LIKE LIKEY THAT!

    ReplyDelete
  20. CANNOT UNSEE

    Seriously KKS, tone it down. Take note from Aki-p when it comes to cat concept and fanservice in Japan.
    This is sexy/naughty:
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_lom5cvRlU51qbjuyyo5_400.gif

    What you turned T-ara into is simply fugly and scary.

    ReplyDelete
  21. This is promoting bestiality.
    This is for the Japanese dude who likes to fap to cats meowing and licking their paws and shit.

    ReplyDelete
  22. eeeew gross

    omg somebody please save my eunjung EEEWWWWW

    ReplyDelete
  23. the HORROR!!! my eunjung >.<

    ReplyDelete
  24. Eunjung, my love, I will support you no matter what horrible outfits/makeup CCM puts you in/on you! <3

    (However, it is amazing how they made Hyomins horse face look kinda of like a cat... Didn't that would be possible. Ney.)

    ReplyDelete
  25. Reminds me of the musical "Cats". Was a bit terrifying. But nothing beats this. Oh well. There goes another hallyu wave fail.

    ReplyDelete
  26. jiyeon has nice... shoulders

    ReplyDelete
  27. My penis is confused.

    ReplyDelete
  28. lol this is terrible and it sucks even more because I love t-ara

    ReplyDelete
  29. WHAT HAVE THEY DONE TO MY T-ARA!? T_T

    ReplyDelete
  30. Soyeon is super cute though.

    ReplyDelete
  31. are they http://www.meteleco.com/wp-content/uploads/2011/01/kissfaces-e1293937865429.jpg ?

    =\

    ReplyDelete
  32. ^Funny!

    Eunjung looks so fierce in the second and third pictures!

    MEEEEOOOOW! <3

    (I wish they would stop throwing her at the end...She is center stage material)

    ReplyDelete
  33. 3rd pic.. cat's paw on Eunjung's pussy.

    ReplyDelete
  34. What the actual fuck? That looks uncomfortable as hell.

    ReplyDelete
  35. Asking honestly...Do japanese guys enjoy this? Like they see it..as sexually suggestive? DO they have a thing for cats or something...thats just gross D: I mean, catears are cute i guess but this is just too much for me to understand. Some otakus have WEIRD fetishes

    ReplyDelete
  36. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

    ReplyDelete
  37. LMAO @ anon mentioning Cats the musical, Andrew Lloyd Webber didn't pop into my mind til now

    ReplyDelete
  38. I'm the kewl cat, meow~

    ReplyDelete
  39. Hey, it's Japan....

    ReplyDelete
  40. Are they doing cat kung-fu in the last pic?

    ReplyDelete
  41. Qri looks pretty good :S
    But its alittle too far.
    But, the new bitch, she is going to ruin bo peep for me now. thanks you tall whore making boram look so small :(

    ReplyDelete
  42. Jiyeon's creamy white shoulders.... I approve.

    ReplyDelete
  43. LOL, wtf is this? They look so unfortunate, my poor Eunjung. Only Qri looks okay.
    Will never get Japan's fetish with cosplay or anything like this, this is repulsive. blegh

    ReplyDelete
  44. I don't think Eunjung would look so bad if they hadn't cropped off her hair and had chosen a picture where she didn't have so much tension in her mouth.

    Regardless, Eunjung is flawless imo... CCM just trolls so hard!

    Eunjung, fighting! One day you'll break free and become an (even more) amazing actress! <3

    ReplyDelete
  45. What in the Texas Hellfire? *is so damn confused*

    ReplyDelete
  46. LMAO THEY LOOK PISSED! Well, they should be. Even I'M embarrassed just looking at it.

    ReplyDelete
  47. THe makeup is unnecessary. The girl on the bottom-left's makeup is ok though..

    ReplyDelete
  48. Err... it kinda looks okay from afar, though. Not just up-close.

    I don't think they'll be wearing this type of make-up (I really hope so) when they sing on-stage.

    ReplyDelete
  49. qri still looks cute

    ReplyDelete
  50. On a side note to all of this discussion. I love Jiyeon and think she's hot. However, sometimes she looks like she has a hint of "the downs."

    Check out these photos---the top right picture. OMG someone has the DOWNS.

    http://www.soompi.com/news/taras-jiyeon-shows-off-her-short-bangs-hairstyle

    ReplyDelete
  51. Fffffffuuuuuuuuuuuu

    I want them as my pets MEOW!!!!

    ReplyDelete
  52. xDDDD I don't mind going furry... xD reminds me of Cats the musical...

    ReplyDelete
  53. wtf is that shit

    ReplyDelete
  54. Meanwhile, lucky Jangwoo (aka Eunjung's husband) gets to pet these pussies while in bed.

    Yes, I saw the making-of vid for the MV.

    ReplyDelete
  55. lol'ing forever.
    Hwayoung looks absolutely flawless.

    ReplyDelete
  56. Good news everyone. They probably won't be wearing that makeup for their promotions.

    http://www.youtube.com/watch?v=WTyFlgPofb8&feature=player_embedded

    ReplyDelete
  57. .........WHAT THE FUCKERY IS THIS???!?

    ReplyDelete
  58. Japanese people are creepy fucks, they're playing to that. Smart move, despite how terrible I think it looks.

    ReplyDelete
  59. Fuck... furries have invaded K-pop.

    Kill me.

    ReplyDelete
  60. its not the furry friends fault... its the fuckin designer's.............SHIT!...as if korean MVs turned into jap. is not SUCK enuf...damn..XP

    ReplyDelete
  61. WTF! ARE THEY POSSING FOR PLAYBOY?

    ReplyDelete