Saturday, August 20, 2011

JongKey shippers are on suicide watch



0:14 to 0:17.

Jonghyun and Minho kissed. So Jonghyun goes from Shin Se Kyung...to Minho. The fuck?

Check tumblr for some funny ass fangirl rants if you find any.

29 comments:

  1. lol I like this one

    http://overactivelibido.tumblr.com/post/9165411379

    ReplyDelete
  2. I can't fap to this, why are you posting this? lol

    ReplyDelete
  3. boy girl
    they all look the same in ye korea

    ReplyDelete
  4. Also go Gay
    8==>
    go emotipenis

    ReplyDelete
  5. I'm cracking up so much at all the butthurt fangirls on tumblr.

    ReplyDelete
  6. WTF. Their music doesn't make them popular enough, so now they're going gay?

    ReplyDelete
  7. Lol at the fangirls rushing to defend their OTP's (JongKey, 2min whatever).

    In short OTP wars are for morons.

    ReplyDelete
  8. Eh.... Lame.

    Posting about some girl on girl action would have been much better.

    ReplyDelete
  9. You know, I really would love to post about girl on girl action. But it never happens in Kpop (except for fanfics.)

    ReplyDelete
  10. ^argh, it's because of the double standards :(

    ReplyDelete
  11. genuinely surprised you know what jongkey is

    as for girl on girl, there were pics of Hyuna and the maknae of 4minute hugging on stage this week. lame, but that's what we got.
    major props to Hyuna for shameless fan service as always.

    ReplyDelete
  12. When a girl tries to kiss Minho:
    -> http://www.youtube.com/watch?v=9E_PCkUATlc
    0:15 to 0:40
    Minho is gay!

    ReplyDelete
  13. Can someone explain this to me? Why do these guys kiss? Is it fan service? I don't know what would make them do that kinda shit. I guess it fits their image as the homosexual, neon skinny jean wearing boy band.

    ReplyDelete
  14. OH GOD.
    SM artists and their gay ass fan services. You would think they were some visual kei assholes :/

    ReplyDelete
  15. What the hell did I just watch? All I heard was some kind of odd howling noise and then the two dudes in the middle... headbutt each other? Heh?

    Lady Heehee is disappointed.

    ReplyDelete
  16. I know Korean men are really touchy with their male friends.. like how females can get touchy with their close friends, but yeah, this kinda stuff still confuzzles me.

    ReplyDelete
  17. @BakaJaNai

    This is what I find so confusing about male idols. They have no problems hugging or kissing on their same-sex group mates but the minute a girl comes within two feet of them they act like she has some contagious skin disease. Am I the only one who notices how bizarrely awkward male idols are around girls?

    ReplyDelete
  18. IN SOUTH KOREA, BOY KISS BOY!

    But in Soviet russia boy fucks boy. No difference.

    ReplyDelete
  19. I almost shit my pants reading the title. I thought it was gonna be full on gay boy-on-boy tongue attack. But it was just a small peck. But I love how everyone is reacting to this shit. Fangirls are gonna be jumping off bulidings left and right.

    ReplyDelete
  20. I thought the fangirls would be enjoying this since they already ship all the members with one another.

    ReplyDelete
  21. Finally, something about SHINee.

    Well, I think Jonghyun is gay.

    The end.

    ReplyDelete
  22. Wtf was Minho doing at the end? He is so hot though, oh well, to bad he is gay. Can't fantazise about a hot gay man! Wheres the realism with that shit?

    ReplyDelete
  23. The reason why I think many K-Pop idols guys act weird around girls (the ones who are not gay, that is) is because of the fangirls. Many fangirls would rather the guy be gay, than straight. So no girl could have him.

    And the guys don't want to lose any fans, so, they pretend (ones who are not gay) to not like it when girls show attention to them in a sexual or interested way.

    Me on the other hand, want my bias to date. I don't care if it's not me. I also hate group couples, I guess I'm strange like that.

    ReplyDelete
  24. This is typical of SM boy bands. I kind of feel bad for them that they have to do this for the fangirls. If you like someone and fap to them, why would you want them to act/be gay with someone in their group? It doesn't make sense to me.

    ReplyDelete
  25. I'm also curious about the thing that Onew is wearing on his head. Looks like an underwear.
    anyway none of the guys react when it happened. Maybe they do it on daily basis HAHAHA

    ReplyDelete
  26. yaaay! Is this like the second post about shinee? I love shinee
    *fap fap fap* to that
    Honestely, I ship any shinee pairing...no jongkey and 2min as my otp, Im fine with any pairing lol
    Cant wait for a korean comeback

    ReplyDelete
  27. whats weird about this its that its a reharsal not the actual perforamnce. Minho didnt want to do it in the concert lol

    ReplyDelete
  28. Kinda awsome you posted this. I though this blog was about new song/comebacks and selcas of hot girls. Unexpected.

    ReplyDelete