Monday, January 2, 2012

Lovey Dovey Review

The song a hell of a lot better than that Cry Cry/Black Eyes shit. Time to pay attention to T-ara again until the song gets old after 10 performances like T-ara songs always do anymore. Oh, and...


Qri oppar FTW.

47 comments:

  1. The song is fucking awesome. Go find the audio rip on YouTube. T-ara has great concepts and great songwriters, they're just let down by shitty promotion and management decisions.

    ReplyDelete
  2. Lovey Dovey is a bad ass song. LOVE IT!

    ReplyDelete
  3. lol at the .gif...just noticed it! hahaha

    ReplyDelete
  4. Qris acting is really bad in this MV...

    Eunjung is flawless though :D

    ReplyDelete
  5. So Qri is T-ara's best actress? Buahahahahaha
    I love her but her "acting" was awkward as fuck
    And I liked crey crey better ._.

    ReplyDelete
  6. OMGAAH BEST REVIEW 5-EVER!!!!

    eunjung did a great job. qri was only relevant during the bts part. she was cute then.

    ReplyDelete
  7. song is cool. but i'm not looking forward to the shuffling choreo.

    ReplyDelete
  8. LOVEY DOVEY DOVEY OH OH OH OH! LOVEY DOVEY DOVEY OH OH OH OH! LOVEY DOVEY DOVEY OH OH OH OH! LOVEY DOVEY DOVEY OH OH OH OH! LOVEY DOVEY DOVEY OH OH OH OH! LOVEY DOVEY DOVEY OH OH OH OH! LOVEY DOVEY DOVEY OH OH OH OH! LOVEY DOVEY DOVEY OH OH OH OH! LOVEY DOVEY DOVEY OH OH OH OH! LOVEY DOVEY DOVEY OH OH OH OH!

    ReplyDelete
  9. So how many more versions of Lovey Dovey MVs are they gonna release?

    Because I can't wait for all of them.

    ReplyDelete
  10. oh fuck. another long video?? 20 minutes?? i'm just gonna listen to the audio rip -_-

    ReplyDelete
  11. @ 9:36
    she was playing Jiyeon, that's it was so bad
    ZING

    ReplyDelete
  12. *insert template T-ara circle jerk comment here*

    ReplyDelete
  13. song of 2012 already tbh

    ReplyDelete
  14. This is the first time I've ever fapped to a song...damn it's good.

    ReplyDelete
  15. I laughing everytime Qri start talking in this MV.. Her voice just too funny and don't suit ManRi image..I don't understand when some peoples said Qri is one of best actress in T-ara. Her acting really awkward. Hyomin acting as a pickpocket in Cry Cry is better eventhough that character is irrelevant.

    ReplyDelete
  16. god damn this story is just full of WTF. Jiyoen and Qri switched face? Bitch got SHORTER? Mr. Mob Killah now runs some fucking roadside noodle joint? Who come up with shit like this? EuJung looks like shit too... Qri is hot but they have to fucking bloody her face up. Good concept, good song, fucked up execution and a waste of great actors (not T-Ara, the real actors).

    ReplyDelete
  17. Idk if is the wig or what but Qri looks horrible here ew

    Her face looks extra plastic and her chin looks really weird

    and to think shes been looking so good lately I hope I can erase this images from my mind soon

    I though bloody jiyeon looked good and Eunjung looks hot as the badass but not so smart thief

    ReplyDelete
  18. The song is just meh imo but I'm sure it will do well though. It sounds kind of like a less good version of their songs "like the first time" and "why are you being like this" combined. Sad those songs didn't get enough love, they were the most flawless songs t-ara put out imo.

    ReplyDelete
  19. ^
    I stopped reading at "meh". OPINION AUTOMATICALLY INVALID IF YOU'RE NOT SUCKING T-ARA'S COCK

    ReplyDelete
  20. 10:38 lmao

    but anyway, the difference in acting in the death scene was hilarious, Qri was sooo bad.

    The song is just ok to me, nothing spectacular.

    ReplyDelete
  21. I think qri does a pretty good job as playing someone whose thinks the only person she ever relied on is dead, and her father was a criminal boss, in which is ironic as she now hunts criminals. She looks scared by everything, but then again, she doesn't really do anything else good though.

    ReplyDelete
  22. qri looks like shit in this mv tbh (she's average but she looked BAD in this).

    ReplyDelete
  23. Nah I thought Cry Cry was really great. Lovey Dovey sounds too much like Roly Poly! QRI YOU SEXAI OPPAR lol

    ReplyDelete
  24. hey guise
    http://29.media.tumblr.com/tumblr_lx62g1tEd51r0jxwqo1_400.gif

    ReplyDelete
  25. Gosh QRI your so hot! <3

    ReplyDelete
  26. So...Jiyeon had plastic surgery to become Qri. Thats fucking fail lol

    ReplyDelete
  27. @7:52
    That ain't Eunjung bro. That's me.

    ReplyDelete
  28. I don't get why people say this song good. repetitive of melody and non-sense words is what T-ara have been giving out for the last year or so. Sound just like any of their songs, nothing special.

    ReplyDelete
  29. @anon 1:00pm

    GTFO, Manri is fucking hot. Bitches jelly.

    ReplyDelete
  30. QRIQRIQRIQRIQIRQIRQIRIWEQOWEIDSALJKDK

    ReplyDelete
  31. ^Suzy is a FAT whore.

    And Qri looks like shit in this MV, but Eunjung looks hot! (I'd dry hump her in the club anytime.)

    ReplyDelete
  32. ^ did you get them mixed up. Eunjung looks like shes been doing speed and giving blowjobs to get by. Qri is the one to stick a dick in

    ReplyDelete
  33. naw I think 500AM got it right Qri looks god awful in this mv eunjung look hot but like she snort a line or two lol

    this mv doesnt do Qri justice and shes been looks so good lately too

    eunjung=qri>manjung>manri

    just my two cents

    ReplyDelete
  34. ^ Eunjung>Qri in every way

    ReplyDelete
  35. 6:18 got it right

    ReplyDelete
  36. Sorry, but Eunjunf pwns Qri and Manjung def pwns Manri

    ReplyDelete
  37. 4:13 and 5:00... STFU. Can't you "antis" come up with something better? That shit's getting old.

    Eunjung did the only fucking useful thing (whacking the mob guy with a pole). The other girl just screamed and sobbed while Seungwon had to save her dumb ass just like before.

    ReplyDelete
  38. Eunjung has a hint of the Down's. Qri all the way.

    ReplyDelete
  39. Most Asians have a touch of downs before their double eyelid surgery if were bring it up lol
    Anyways I don't fuck with plastic
    Eunjunf for the win!
    Also 413 and 500 I appreciate your dedication to trolling keep up the good work

    ReplyDelete
  40. Eunjung = Qri nuff said you stans are annoying

    also Suzy is a fat whore lmao

    ReplyDelete
  41. Comparing Eunjung and Qri is like comparing apples and oranges or ya know talent and uselessness lol

    hehehe I think I'm so clever XD

    ReplyDelete
  42. Dubs gets to call suzy a whore

    ReplyDelete
  43. TERRIBLE actress. No wonder why they had to use JiYeon again near the end. Q-Ri couldn't even cry.

    On the positive, at least Q-ri, Boram, & HwaYoung are finally opening their mouths in this song.

    ReplyDelete
  44. Soyeon looked like Dara on MuCore.

    ReplyDelete