Monday, July 25, 2011

Question of the Week 4

Alright kiddies! As promised, today is Monday once again and now that I'm back in Canada with constant internet, here is the latest QotW.

If you could replace OR be an additional member to any idol/duo/group of your choice, which group would it be and why?

Yes, that means: boys, you can join any girl group you like as yourself. And girls, you can be a member of any effeminate boy group of your choosing (as I'm sure you would fit in fine as a real woman).

34 comments:

  1. ill put myself in after school. they freaken shower together

    ReplyDelete
  2. I want to replace Thunder to see what it's like to be that awkward with Dara

    ReplyDelete
  3. I would replace that ugly Fei with myself just to have sex with JYP. He's hot.

    ReplyDelete
  4. I liked last weeks Q more! What the balls ? XD
    F(x)or 2ne1 replace Dara or luna

    ReplyDelete
  5. I would become an additional member of Super Junior. I think all of them except for plastic Leeteuk, shindong, and Yesung (I just find him creepy for some reason) are kinda hot in one way or another. Don't even care if some of them are gay tbh, there are like 10 boys right now so not having like 2 guys would just leave me with like 8 more to make out with among other things.

    ReplyDelete
  6. A-Pink, T-ara, SNSD, After School, Super Junior .. Nobody would notice it anyways, lol.

    ReplyDelete
  7. Take Minho out of SHINee.
    Now that Taemin got a nose job, all the members are good-looking, so he has no roles left [Ontaejjong are the singers and Taemin can dance his near-nonexistent ass off]

    ReplyDelete
  8. I would like Boohwal's new bassist if ever their bassist decides to quit.

    or After School, those mature girls can definitely teach me a thing or two.

    ReplyDelete
  9. I would join T-ara....cause I love them. That is all!

    ReplyDelete
  10. 2ne1. I'll replace dara of course. I will always dance and sing better than her xD
    And i'll take the opportunity to get closer to mblaq (JOON! COME KISS YOUR UNNIE!) thanks to my squirrel brother =P

    ReplyDelete
  11. I want to be the 22 member of a-peace, so A-Peace will be 'that huge boyband with that white girl'

    ReplyDelete
  12. Oh all this sexual desires OTL
    HAHAHAHA anon@9:31
    You have such a unique taste in men >.>
    As for me, I'd join Girls' Day?
    I don't know, I've been feeling sexually attracted towards Jihye lately. Hug Me Once effect? I'd bang that hot body anytime.

    ReplyDelete
  13. PS I know you guys don't really take requests but please please PLEASE do a review on A.S.Red's Into The Night Sky MV soon :>

    ReplyDelete
  14. lmao @ 11:43

    i'm a girl and i'd pick SNSD. i mean seriously, they're the most popular girl group in the world and they're probably making a good amount of money right now in Japan.

    or maybe Miss A because they seem to be on their way to becoming one of the greatest. plus they're probably most likely to have a [successful] American debut.

    ReplyDelete
  15. if i wanted to be serious on this i'd go with Wonder Girls because I'd like to get to know them plus they're very down to earth.

    if i wanted to be a horny bastard i'd choose MBLAQ because...sex. Lots of it. Unf! G.O. and Mir, let me jump on that ;).

    ReplyDelete
  16. Oh, and i guess i'd have to add that i'd replace no one in Wonder Girls (i'll just be an addition). and i'll totally replace Chundoong in MBLAQ (we'll both be just as useless). Also, imagining myself fucking Chundoong is weird. It's like a great orgy with all the other members but i'd have to banish this fugly bastard to the corner.

    ReplyDelete
  17. for sexual purposes Rania! i wanna be roomie with Riko & Di and have a threesome or something.

    ReplyDelete
  18. what the balls?

    ssssnnnnnssssssddddddddddddddddddddddddddddddd

    lol I love the word "banish"

    ReplyDelete
  19. Rainbow. So easy. GTFO Yoonhye, I'm in!

    ReplyDelete
  20. Would join Girl's Day and have orgies with them every night.

    ReplyDelete
  21. Replace Hwayoung (of T-ara) with Krystal.

    ReplyDelete
  22. I'd replace Hyoyeon with myself as we are both males anyway.

    ReplyDelete
  23. f(x) or 2PM
    f(x) because, sue me I freakin' loves me some Amber and i'd love to see if Krys is really a bwitch.

    and 2PM because i'd love to just hang with them, they seem like a good episode of the real world lol

    ReplyDelete
  24. I'd join Beast, since I plan on screwing two/thirds of them at one point in life...

    ReplyDelete
  25. SUPREME TEAM!!! idk why i just want to be one of them! D: don't want to kick any out though D:

    ReplyDelete
  26. @davidfresh

    Holy fuck that is an excellent idea.
    Fapworthy. Three internets to you good sir.

    ReplyDelete
  27. SNSD! I would want to try living their amusing life.

    Or perhaps Kara, since you know, I might help with the vocals.

    ReplyDelete
  28. Take out Eyoung and put Woori in After School. They need a rapper.

    ReplyDelete
  29. Id be the new female MC for block b,fuck yeah!!!Zico Kyung P.O and maself but P.O would come behind me, I'm pretty good at spitin rhymes *Im lying,Im complete shit*.And ofc try to do naughty things to Bbomb and Kyung :0

    ReplyDelete
  30. @ 12:43
    I'll help you in helping Kara's vocal.

    ReplyDelete
  31. I wanna join SuJu or 2NE1 so I could kill all of them in their sleep. Heeheeeeee. :3

    Then join either T-ara, After School or Girls' Day and we'll have orgies 24/7. Lulz.

    A little SNSD wouldn't hurt tho.

    ReplyDelete
  32. I`ll join any boyband that has great looking guys that live together in a dorm ... do I need to explain why? ^________^

    ReplyDelete
  33. Because im a fat asian guy i think i would do good as a shindong replacement, but i would rather go into Sunny Hill and probably not appear but still help in the songs and stuff.

    ReplyDelete