Friday, July 22, 2011

Well this is interesting.

Redundant? Maybe. But do I care? Nah.

mondegreen
liley
mynameisnotsuzy
friglet
bassfreak
아저씨

I'd like to welcome you guys (somewhat belatedly) to the blog. I realize that a few of you have been devoted readers in the past (in which case you'll know that I'm still pretty new to the site as well) so you already have an idea of how everything rolls. For those of you (and I actually think it's ALL of you) that have already written their debut articles, congratulations! Forgive my laziness; I didn't feel like searching through pages of articles to find everyone's first one and comment on each one individually.

My email is on my profile, I'm hoping that all the authors, both older and newer, will have everyone else's email so we won't have to communicate solely through comments.

Now back to my article-writing hiatus.

6 comments:

  1. Only posted the link for my profile... Yeah, she wants me.

    ReplyDelete
  2. ^ your in ahjusshi ;)

    ReplyDelete
  3. LMFAO that stayed a link ? i didn't want to write the romanization so i copied and pasted the Korean from the sidebar[x -edited lolol

    ReplyDelete
  4. Hiiiiiiii.

    I just put my email on my page too. It'd be nice if we could all talk because I literally know no one here ;(

    And if it doesn't work for you then it's
    mynameisnotsuzy@ymail.com

    ReplyDelete
  5. hi gurrrl i think my email is on my page as well i dunno

    ReplyDelete
  6. ^ haha nope. but mine is , so just hmu and let me know it's liley. ajusshi and mnins already contacted me.

    ReplyDelete