Thursday, August 30, 2012

Keep Jennie Kim Away From Our Oppas!!

Jennie Kim is one of the many members of YG's upcoming girl group slated for debut sometime this year (aka SOON).

This is what she looks like in case you forgot/didn't know/didn't give a shit.
Kicking up a fuss because of YG's recent teaser, Jennie Kim showcases a variety of fresh™ looks and images in addition to a snippet of her rapping ability. As you may have imagined for a young slip of a 16 year old girl, her rap is... mediocre at best. See for yourself after the jump.




Long time readers may realize by now that the best source of comedy gold comes from the comments on videos like these, and this video is no exception.


I just can't with some people. This fangirl (I'm assuming fangirl, cause fanboys wouldn't give a shit about something like this or too busy fapping to Jennie Kim) hates young Jennie not for her looks, not even for her rapping, but cause she's allegedly close to G-Dragon and is afraid of a scandel scandal. Take a moment to let that sink in for a bit.


Well dear fangirl, at least we can take solace in the fact that she's not going to be anywhere near GD oppa anytime soon. Oh wait.

55 comments:

  1. YG is going to lose the last drop of their non-existent street cred when this group finally debuts.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bish prz
      they got epik high
      psy
      and daesung his a real killar

      Delete
    2. Actury, yg is known for being pretty undergroung

      Delete
    3. Epik High are wack as fuck. Only black people from the US's east coast make good hip hop music.

      YG has never been underground. Jinusean, Perry, 1TYM and Masta Wu were all actually credited for making hip hop mainstream in Korea.

      Delete
    4. Kk then.. since its confession tiemz!! I think Epik High are meh...
      Sb i will get bashed
      lol bye bitch

      Delete
    5. There was a yg underground
      Ymga stony skunk and teddy park's penis

      Delete
    6. tablo rapping walk circles around bangyoungguk and zelo put together

      http://www.youtube.com/watch?v=Jzjd4PDt930

      Delete
    7. My bad. Tablo Shits around all those idol rappers*

      And just cuz kpop hiphop sucks. doesnt mean all koreans/asians doesnt have good hiphop music..

      Delete
    8. Tablo shitting on other IDOL rappers doesn't say much. My favourite hip hop artists are Wu-Tang Clan, 2Pac, Biggie, Big Pun, Big L, Nas, Jay-Z, Mobb Deep, Eminem, Cory Gunz, Capone-N-Noreaga, The L.O.X., etc. so pardon me if I am not the least bit impressed by Korean rappers and their sub-par shit.

      Delete
    9. LMAO at the BYG and Zelo comparison. Who the fuck said they were better than Tablo? Certainly wasn't me.

      Delete
    10. Bitches better be listenin to Pinoy hip-hop
      No trollin

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. She reminds me of Hyoyeon/Song Hye Kyo :/
    ATKF, don't kill me.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. she looks like kai from exo on the picture.

      Delete
  4. I hope she doesnt end up like park bom if yu knos wat i mean

    ReplyDelete
    Replies
    1. FCK U, Bish, BOmmie is NATURAL, nowotimsayin ?

      Delete
  5. I can't be the only one who thinks she's both exceptionally ugly and sounds like shit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I can't say she is downright ugly, I can however say she sounds abso-fucking-lutely shit.

      YG must be desperate...

      Delete
    2. She is Downright Darius though.

      Delete
  6. Have u gais herd the rumors!!?

    Jenny kim will have a kissscene with gd in that XX mv!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. That is some type of date rape
      She looks fucking 12 maybe my time she hits 25 her breast will come in by then nobody will give a shit

      Delete
    2. somebody said in korea its 13 . than its legal
      dafuq o.o!


      many ppl are fapping to her right now
      its like how when yoona on suju song
      i like that dancer girl from yg new group rather than her tho. well mainly cuz that bitch can dance
      http://www.youtube.com/watch?v=VdhLxKFcOWQ&list=PLD26FB47BEF0C77B0&index=21&feature=plcp

      Delete
  7. I don't like her cuz she simply puts me off.She's too...average.Both in her rapping,dancing and looks.If YG tries to give me ANOTHER CL,I'm gonna burn down the whole company.

    ReplyDelete
  8. Bish reminds me of a more cracked up version of Areum.

    ReplyDelete
  9. 16 is legal in Korea. He's already tappin that.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i thought it was 18
      16 legal to drink in germany so its the same?

      Delete
    2. Thought the age of consent was 13...?

      Delete
    3. Even better! Omomommomoooooo

      Delete
    4. Hahahahahaha
      Cause 13 year olds know about tapping that ass better

      When was the last time south korea up dated their laws

      My guess the 1300s

      Delete
  10. She's pretty, why so much hate? Give the girl a chance to develop and debut already! All this, "close to my oppas" crap is retarded. You guys are never gonna be close to them, she's part of the same company. kpop fans (stans) are so immature.

    ReplyDelete
    Replies
    1. youre posting this on the wrong site.

      Delete
    2. queenbqty has a point. Thank you so much for making me realize that I will never be close to my oppas. Queenbqty should be an author here!

      Delete
    3. really hope you're a troll

      Delete
    4. I agree with you queen b : )

      Delete
  11. I wonder if Yang Hyun Suk will ever let his trainees dress themselves.

    ReplyDelete
  12. Her shorts look like they'e fading into her skin..?
    Or is that a T-shirt? Idk.

    ReplyDelete
  13. One CL is fucking enough (-m-).i.
    also, what the fuck is she wearing? please someone shoot at the person who decided that it looked good

    ReplyDelete
  14. I really dislike most teenager. My generation (this generation) is simple minded and don't have their own opinion because they want to be like everyone else, but luckily i'm a sagittarius, and that means I don't think like everyone else and i'm open minded.

    As for this girl. Eh. She's cute and all, but like I said before very typical for a teenager this day in age, but despite I don't understand the hate, except that I don't think a 16 year old artist should curse in their music. That's just my opinion.

    ReplyDelete
  15. She..kinda looks like Hyoyeon. Her rapping is kind of annoying. I really hope she's got something more on her plate than this.

    ReplyDelete
  16. is it call rapping in korea,fuck u yg...I bet Yang Hyun Suk bang her (if not I can)

    ReplyDelete
  17. finally yg will debut pretty gurls !
    horray!
    FAP FAP FAP

    ReplyDelete
  18. In other news . . . Tiger JK going off on VIPs, G Druggin, Tablo, PSY and the YG famelay famelay famelay on twitter was all types of high larry us.

    ReplyDelete