Tuesday, June 26, 2012

How to successfully harass Kpop idols.




This chick has it down yo.

39 comments:

  1. British fanz, plz go back to 1Direction; jklol and don't wear circle lenses unless it is Halloween or u look like Asian wannabe, who wants a taste of my ooo-long tea!
    Aigoo~ Aigoo~ Anneyong. Omo Omo he is so tall n qt!!! Daebak jjangback! I'm bringing sexy back the way the boys don't know how to act~ Btw, does anyone have any idea what Exo is saying?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jklol? as a pinoyfag, at furst i read that as explicit :O what is the girl sayin? "Oh you so cute, Chanyoung... ming ming?" BLING BLING? WING WING? whut? is that EXOstans' newly-found demonic incantation?

      Delete
  2. Fucking women. Holy shit these are the worst fans. I guess if she wanted to speak korean to them (if she knew it) that would be fine but christ say more than hello.

    ReplyDelete
  3. "Chanyeol bbuing bbuing! Annyeong!"
    "Omona Sehunah! He's so cute! Oh! Baekhyun!"
    "OH MY GOD I TOUCHED HIM!"

    omg loooooooooooooooooooooooooool

    ReplyDelete
  4. But the girls don't sound like londoners though...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, they don't. 'Mericun scums

      Delete
    2. On a second thought, the ones at the middle part of the vid sound Brit

      Delete
    3. as a professional Englishman, I can tell you that what I hear is mostly English accents.

      no pwopah fahckin' cocknays there but then orientals in London don't tend to hang around with the "innit blad" types

      i'm guessing they're all from the outer reaches of london or the home counties

      Delete
  5. Being an idol would suck so much ass...
    You'd have to put up with this shit everywhere you go.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Just have your manager pimp slap dem bitches.

      Delete
  6. The only positive thing of being a delusional fangirl is that they're genuinely happy when they see their idols in real life. If I ever meet my favorite idols I'd probably be disappointed because I can recognize the reality of the situation, unlike these girls.

    ReplyDelete
  7. My ears started bleeding when they began screaming.

    Barf.

    ReplyDelete
  8. fuck, the screaming.....
    damn fangirls are like savages.

    You would never see me act like that.
    I act more like this
    http://i.imgur.com/cazLN.gif

    ReplyDelete
    Replies
    1. Troy and Abed in the morningggggggggggg.

      Delete
    2. One day, Danny Glover is going to be a massive fucking superstar, I'm talkin' Morgan Freeman big, and we'll get to say we knew him back when he was doing Derrick Comedy and Community and 30 Rock and Childish Gambino, and we'll feel damn good about ourselves.

      Delete
  9. The exo guy in blue toward the end looked so pissed.

    His face was like 'yes bitch you've got your pic now leave me the hell alone.' At one point i'm pretty sure he even tried to direct her to the other side of the bus AWAY from him lmao

    ReplyDelete
    Replies
    1. Some of them sound like Singaporeans. But I can't say for sure because there was such a mix of voices and shit. Correct me if I'm wrong.

      Delete
  10. oh my fucking gawd! Seriously I act like a weird fapper pervert, but I'd never even think of going this fangirl on anyone. yeah I'd be happy to see them but I would never stalk them or rape them and shit.

    Also welcome back Suckmydee! You are wonderful and I love your updates so very much! Keep em' cumming and please twerk it!

    ReplyDelete
  11. thirty seconds and I was ready to wring my own neck

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thirty? You did better than me *gag*

      Delete
  12. Holy shit, I think my eardrums exploded into smithereens.

    ReplyDelete
  13. That dude at 0:42 omg he looked annoyed & pissed. Seeing this, it makes me more and more not wanna ever be a crazy fangirl.. I couldn't do it, knowing I would be extraordinarily annoying to them will just make me feel much more of a loser than what I already am. I don't even scream at concerts; I just stand there lol.

    ReplyDelete
  14. It must suck to be an idol, living on 3-4 hours sleep a night and having moron fangirls screaming and shoving a camera in your face wherever you go.
    If the guys don't play along, they can expect the "Oppa is so stuck-up and arrogant and doesn't acknowledge his fans" articles popping up everywhere.

    The girl who hid her face from the camera has the right idea, do you really want your classmates or work colleagues finding a clip of you making a complete cunt of yourself in public?

    ReplyDelete
  15. Christ, that was sickening. I couldn't make it past 24 seconds. Wow. Just... no.

    ReplyDelete
  16. that one girl is hot..the one in glasses....

    ReplyDelete
    Replies
    1. THIS

      finally, someone gets it. ugly and/or fat fangirls must not be tolerated.

      Delete
  17. rewatching. I bet she'd suck all their dicks and drink every drop of their jizz.

    I'm just saying.

    also, I'd fap on her glasses, reehji.

    ReplyDelete
  18. I can't with koreaboo fangirls. Its my kryptonite I can't even watch this I'm already cringing ugghhhhhh

    ReplyDelete
  19. Fuckkk. Feel like wanna slap the bitch. How dare he touch my oppars

    ReplyDelete
  20. Can't stand a Chinese girl with a Singaporean accent... so fuckable..........

    ReplyDelete
  21. this is so stupid it's hysterical

    ReplyDelete
  22. If I met my favorite idols I would probably just stare from afar and not bother them. Honestly, these girls are treating them like zoo animals or something. It's disgusting. Feel sorry for these dudes. The one dude at the end looked pretty pissed. Is this girl so completely oblivious to that that she decided to post this video anyway? Man, I would be fucking embarrassed.

    ReplyDelete